1. Ho Goos Love 15. Bölüm

    Ho Goos Love 15.Bölüm İzle

    5.0
    ( Toplamda 0 oy verildi. )

      17.504

    Ho Goo’s Love 15.bölüm izle

     

     

     

     

     

     

    Not: videolar alıntıdır

  1. Ho Goos Love

    Ho Goos Love

    16 Bölüm

      592

    •  Bölüm Süresi: 60:00 Dakika
Background
Adblock Tespit Edildi! Adblock ile bu partı izleyemezsiniz. Lütfen reklam engelleyici eklentinizi devre dışı bırakınız ve sayfayı yenileyiniz!
Yorum Alanı
  1. avatar
      Elif 31 Mart 2015 01:33:29

    anam sonu ne güzeldi öyle ben evlenicem deyip sonra o yaptığı şeey ayy yeriiiiim lan senii :cıldır: :kiki: kang chulde sonunda ho kyungdan hoşlandığını anlıcak son bölümde heralde kızı kıskancak ya brz daja önce anlasaydıda biraz onların asklarını görseydik keske ama bu dizi gercekten cok güzeel :yuppi:

  2. avatar
      nananya 1 Nisan 2015 01:31:50

    :ya saat gece 0130 ben heyle gelmesin bekliyorum merkten ölceüm neler olcakkkkkkkkkkkk çocuk gerkeçk babsı eliden alcak diye korkudan ölüyorum ya offffff hoo goo babalık yapar iksi evlein mutlıuu olsun artık :catlak: :catlak:

  3. avatar
      Ad Soyad 1 Nisan 2015 23:26:25

    benim dizim gelmiş oley 😀 :yupi:

  4. avatar
      nananya 2 Nisan 2015 00:38:26

    ho go ben başkasılyle evleinyorum diyce şok uğradımm ama soneda ho go do hoo denize gidelim demsi ilee gine şok uğradım o bena birci bölüm ahtırlatı kız gidrekn erke denize gidelim dedi erke gidrekn kız çok güzeldi o an ve tabi kisss shnesi de bşka biri evlenmesinnnnnnn merkten ölceümmmmm ya frg fazla bireşy anlamdım neyse işallah fianl bölüm çevirsi geri şüimdi uyam ho go başak bir ile evlneiyorumm dedmi ama sonda do hee öptü ama ginde benim kalbim olma zuyam uyamam bu gece ben benfdee wgm bakraımmmm neyse :agla: :cicek: :ask: :utan:

  5. avatar
      benn 2 Nisan 2015 17:29:24

    minicik spoiler vericem ama önce şunu demek şstedim :: allttata da spoiler demeyen ve spoiler veren arkadaşlar sizi kınıyorum”’ şuan bu bölümün hoo kyung ve dodo hee nin kafede oturduğu kısımdayım kafede bir şarkı çalıyor O ŞARKININ ADINI BİLEN VAR MI?? :honk: :honk: :honk:

  6. avatar
      kimmm 8 Nisan 2015 17:25:03

    bu bölümün hoo kyung ve dodo hee nin kafede oturduğu kısımda kafede bir şarkı çalıyor O ŞARKININ ADINI BİLEN VAR MI??

  7. avatar
      sümeyye 13 Mayıs 2015 22:35:53

    ya of neden aşağıdakilere cevap verilmemiş 🙁 2. partta 17.07 veya -15.15. dakikalar da çalan şarkı neyyyy kafede arkaplanda????? // ya bu dizi unutuldu mu nşye kimse izleyip yorum bırakmıyor

  8. avatar
      elif 18 Mayıs 2015 03:25:27

    ay sona bak yerim :kiki: ve kız nefes alırken burnu bi ses çıkıyo fark eden var mı böyle burnun yarım tıkalı olurda ıslığımsı bi ses cıkar ya öyle genelde sessiz sahnelerde cok dikkatimi cekiyodu o ses södi bi yaziim dedim :kiki: ve evet o kafedeki sarkı bnmde hoşuma gitti nedense tanıdık geldi söyleyenin seside cok tanıdıktı ama cıkaramadım harbiden bilen varsa söylesin :kiki:

Copyright © 2011 Tüm hakları saklıdır. Asyafanatikleri. Sitemizde Yayınlanan Dizi ve Filmler Sunucumuzda Barınmamaktadır. En iyi kalitede Film Dizi .Chrome ile Seyredilir.Reklam ve iletişim için mail adresimiz : [email protected]
Reklam Sponsoru : [email protected]

Kore Dizileri

Yerli film izle